TURN 360
 

10.03.2013 - DOPÍJÍME BAR




 



JUTURN - reklamní agentura


19.10.2012 - Vánoční akce v ZANZI

Direct mail pro ZANZI Bar Concept na pořádání firemních večírků a akcí spojených s koncem roku.


 



JUTURN - reklamní agentura


23.07.2012 - Golf Academy Olomouc

Juturn připravil kompletní balík marketingových služeb pro ambiciozní project : "Golf akademie


 
Olomouc", Architektonický design akademie Vás rozhodně nenechá spat - posuďte sami :-)Vizualizace ke stažení zde


 

23.04.2012 - Pozvánka na tradiční bajkový závod FunRide

Jan Novák, spolumajitel agentury a vášnivý cyklista-hobík, pořádá 12. května již 9. ročník bajkového závodu


 
FunRide. Všichni, kdo si z reklamního světa chtějí odskočit do pedálů, se více dozvědí zde: www.novakrev.cz/funride


 

16.04.2012 - Bokovka

Ujali jsme se  kompletní realizace "start up" kampaně pro restauraci BOKOVKA , která se zařazuje do


 
úspěšného frančízového konceptu PUOR, Plzeňského pivovaru. Od jména restaurace až po originální design Menu - vše z naší dílny Juturn


 

01.04.2012 - Hotelier Cup

Již  14 tým rokem připravujeme tradiční golfový turnaj na tradičním místě s dlouholetou tradicí a


 
to HOTELIÉR Cup 2012, který  se bez ostychu řadí mezi nejprestižnější turnaje z oblasti gastronomie.


 

11.03.2012 - Cantori si zvolilo JU-TURN

Italský výrobce luxusního nábytku CANTORI se rozhodl v ČR v roce 2012 spolupracovat s agenturou JU-TURN.


 
Cílem spolupráce je zejména zvýšení povědomí o značce u cílové skupiny a zvýšení návštěvnosti pražského showroomu.


 

06.03.2012 - JU-TURN a SmartPoint společně v tendru Ministerstva pro místní rozvoj




 



 

20.01.2012 - Arval si zvolil náš slogan a kreativní koncept

Společnost Arval si pro svou prezentaci v ČR zvolila kreativní řešení od JU-TURN


 
Advertsing. Společnost zaujal zejména nový slogan "Vyřídíme. Vy řídíte.".


 

08.01.2012 - Bioprojekt

Juturn nastartoval spolupráci se společností Bioproject. V první fázi jsme vytvořili základní prvky nové CI a zpracovali prezentační materiály


 



V roce 2002 se společnost JU-TURN Marketing & Production, stala oficiálním marketingovým partnerem Royal Golf Clubu Mariánské Lázně (RGCML).

Jméno golfového klubu v Mariánských Lázních se stalo pojmem nejen v evropském, ale i světovém měřítku . Je to výsledek trpělivé práce, udržování tradic a důsledné péče o golfovou etiku a styl. Založení hřiště v roce 1905 anglickým a skotským králem Edwardem VII. jako by symbolicky předznamenalo jeho vývoj. Jen silný klub mohl přečkat 40 let komunismu, pořádat MS Juniorů v roce 1978 a dokonce vychovávat hráče jako je Alex Čejka, kteří jsou dnes ozdobou světových profesionálních turnajů.



Skutečné pocty se ovšem hřiště dočkalo těsně před začátkem sezóny 2003. Dopis Jejího Veličenstva, britské královny Alžběty a udělení titulu Royal Golf Club zařadil klub do společnosti několika vybraných klubů na světě. Je to obrovská pocta všem, kteří se na budování jména a historie klubu podíleli a velký závazek pro všechny současné i budoucí členy a partnery klubu.

Popis hřiště: mistrovské hřiště s minimálním převýšením, fairwaye odděleny vzrostlými stromy, průměrný rozměr greenu cca 24 x 17 m, zavlažované fairwaye mají vesměs zvlněný povrch, před všemi jamkami zasahuje forgreen do fairwayí. Odpaliště č.1 a green č.18 jsou v bezprostřední blízkosti recepce a klubovny, která je umístěna do centra golfového hřiště. Dvě half-way občerstvení: společné pro jamky 2 a 13 a na jamce 5 (společné pro veřejné hřiště Chip & Putt).

Devítijamkové veřejné tréninkové hřiště, par 27
Driving Range se 36 odpališti, částečně zastřešený
2 putting a chiping greeny
Indoor center s 6 odpališti, full-swing simulátorem a putting greenem



JU-TURN Marketing & Production zprostředkovává dlouhodobé partnerství s Golf Clubem Mariánské Lázně, ale zároveň představuje komplexní soubor aktivit golfových i společenských, které nejstarší české golfové hřiště v Mariánských Lázních a Golf Club nabízejí.